کاتاهای کاراته (مناسب جهت استفاده در گوشی‌های تلفن همراه)


املاک نخیل

 

کاتای مورد علاقه خود را انتخاب و به روی آن کلیک نموده، پس از دانلود از حالت فشرده خارج و به روی گوشی تلفن همراه انتقال دهید.

کاتاهای شیتوریو  - فقط جهت استفاده و ذخیره‌سازی در گوشی تلفن همراه

اجرای کاتا در مسابقات

کاتاهای استاندارد ریویی‌ریو


نظرات شما عزیزان:

hesam
ساعت17:38---24 تير 1393
سلام میشه کاتای باسایدای رو به ایمیلم بفرستید ممنون
پاسخ:سلام ببخشید فعلا مقدور نیست


منتظر
ساعت12:26---29 خرداد 1393
باسلام اگر امکان دارد کاتای سین چین سبک شیتیریو رو برام ایمیل کنید خیلی سپاسگذارم
پاسخ:سلام در حال حاظر امکان ارسال ندارم ببخشید


pani
ساعت15:21---6 دی 1392
خوب بود فقط اگه كاتا هايي مثه انسو رو هم بزارين ممنون ميشم
پاسخ:salam hast to bageye post haye marboot be kata hast khob nagashti


عسل
ساعت19:54---8 مرداد 1392
اوس.کاتای نیجو شیوشو همراه با فیلم رو دارین .اوس
پاسخ:سلام در آینده ای نزدیک مطالب مفیدی میزارم امیدوارم کاتای مورد نظر شما رو هم پیدا کنم


SONA
ساعت15:43---17 تير 1392
لطفا بونکای کاتاهارو هم بذارید.ازجمله کاتای بالا.چون تو مسابقات بدرد میخوره.ممنونم.
پاسخ:سلام ببخشید یه مدت درگیر درس و دانشگاه بودم نرسیدم به روز کنم قول میدم به زودی با مطالب مفید و کاربری به روز باشیم


mina
ساعت15:11---25 بهمن 1391
rasti te pishnahadam dashtm age beshe ke katahaye har sabko az ham joda koni unvakh ham ma razi ham shoma razi ......... mamnunnnnnnnnnn
پاسخ:سلام دوست عزیز این پست تمام کاتا ها هستن از قسمت کاتا ها فیلم رو انتخاب کنید


mina
ساعت15:05---25 بهمن 1391
hi age mishe 21 kataye shotokan ro ba esmayi ke mamulan mishnasim bezari kheyli kheyliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii khoooooooooooob mishe chon hosele nadarim beshim az beyn sabkaye dige tashkhiseshun bedim
پاسخ:سلام این طوری که شما مد نظرتون هست تو مطالب هست از قسمت کاتا فیلم ها رو انتخاب کنید


Mona
ساعت17:53---10 دی 1391
سلام خيلي خوب بود با يكم تغيير به دردم خورد لطفا اگه تونستيد كاتا هاي wskf رو هم بذاريد ممنون. در ضمن بعضي از كاتا هاي اين پست مال سبك شوتوكان نيست
پاسخ:سلام سعی میکنم کاتا های سایر سبک ها رو هم بزارم شما درست میگین تعدادی از کاتا ها مربوط به شوتوکان نیست


یاسین
ساعت15:45---5 دی 1391
سلام


میشه لطف کنید بونکای کاتاهای زیر رو واسم ایمیل کنید


کانکودای و سانچین و سی ان چین و سایفا و سی پای و گکی سای دای و گکی سای شو؛خواهشا هر کس داره کوتاهی نکنه


اوس
پاسخ:سلام متاسفانه الان فیلم ندارم ولی عکس هست


malihe
ساعت17:57---8 آذر 1391
سیلام،خیلی خوب بود فقط چرا کاتای تکی شودان رو نذاشتین اگه زحمتی نیست اونم اضافه کنید یا برام ایمیل کنید بعده محرم مسابقه داریم لازمه ممنونم
پاسخ:سلام کاتای تکی شودان هست دقت نکردیین چهارمین کاتا در همین پست تکی شودان هست در 2 تا پست دیگه هم میتونید دانلود کنید


شاپرک
ساعت7:34---7 خرداد 1391
سلام باتشکراز زحمات شما لطفا کاتای امپی وانسو را اضافه کنید.


پاسخ:سلام هر دو کاتا هست


rasool
ساعت23:01---14 ارديبهشت 1391
اگه میتونستم یه ماچت میکردم تشکر
پاسخ:دارم اب میشم


فرهاد
ساعت15:41---2 بهمن 1390
سلام عکس تمامی کاتا ها و کاتای اونسو هم بگزارید.من هم عضو باشگاه کاراته شتوکان شهرستان کامیاران هستم
پاسخ:سلام
چشم
خیلی ممنون که سر زدی

کاتای انسو تو کاتا ها هست


فرهاد
ساعت16:19---27 دی 1390
سلام خوب بود اگر میشه کیوهون ها هم را بگزارید
پاسخ:سلام چشم یه مدت ایام تمتحانات بود زیاد نت نمیومدم ولی جبران میکنم نظر بدید ما در خدمتیم


Khan
ساعت21:11---16 دی 1390
این کاتاهایی که اینجا گذاشتیم مال سبک شوتوکان نیست.لطفا کاتاهای متعلق به سبک را قرار دهید یا متن عنوان را عوض کنید.

با تشکر
پاسخ:سلام خیلی ممنون از توجه تون دوست عزیز شما میتونین از سایر پست ها استفاده کنن حداقل5 مورد کاتای دیگر وجود دارد که همگی مربوط به سبک شوتوکان هستند ولی چشم اسمشون رو تغییر میدم


محمدمهدی محمدی
ساعت8:51---28 شهريور 1390
باتشکراززحمات شمابعضی از کاتاهایی که درقسمت کاتاهای شوتوکان نامبرده اید مربوط به سبک شوتوکان نمیباشد وتعدادی ارکاتاهای سبک شوتوکان دراین قسمت وجودندارندمانند گوجوشیهودای و...
پاسخ:سلام ممنون که به این وبلاگ سر زدید و نظر دادید ببخشید من هنوز یه کاراته کای اماتور هستم ولی سعی خودم رو میکنم که همهی این مشکل ها رو بر طرف کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:شوتوکان,کاراته,شوتوکان کاراته,دانلود ,دانلودشوتوکان,سبک شوتوکان,موبایل,کاتا مخصوص موبایل,ساعت9:28توسط گورکانی | |